"Jättebra hotell, bra rum, bra service överlag. Men med ett undantag. Personalen slarvade bort/glömde min beställning i lobbybaren. Efter knappt en timme så ifrågasatte jag var maten var. De hade ingen aning men på 2 minuter trollade de fram en ljummen pizza . Inga ursäkter, ingen kompensation. Riktigt dålig stil på ett för övrigt väldigt bra hotell ."
"Jättebra hotell, bra rum, bra service överlag. Men med ett undantag. Personalen slarvade bort/glömde min beställning i lobbybaren. Efter knappt en timme så ifrågasatte jag var maten var. De hade ingen aning men på 2 minuter trollade de fram en ljummen pizza . Inga ursäkter, ingen kompensation. Riktigt dålig stil på ett för övrigt väldigt bra hotell ."