لاتو لاتو ريزورت

منشأة فندقية مصنفة بـ 2.5 نجمة
دار ضيافة مزودة بفطور مجاني ومكتب استقبال مفتوح 24 ساعة في سيمبورنا

اختيار تواريخ لعرض الأسعار

معرض صور لاتو لاتو ريزورت

غرفة عادية (4 Pax Full Board) | منطقة المعيشة
غرفة عادية (2 Pax Full Board) | شرفة
منظر من الجو على ارتفاع عالٍ
غرفة عادية (2 Pax Full Board)
بوفيه فطور مجانًا يوميًا

التقييمات

٥٫٦ من 10

وسائل راحة رائجة

  • تشمل الإفطار
  • مكتب استقبال مفتوح على مدار الساعة طيلة أيام الأسبوع
  • مطعم
السعر الحالي هو SAR 339
الإجمالي: SAR 414
يشمل الضرائب والرسوم
من ٢٠٢٥/٠٧/٠٥ إلى ٢٠٢٥/٠٧/٠٦

خيارات الغرفة

عوامل التصفية المتاحة للغرف
عرض 3 من 3 غرف

غرفة عادية (4 Pax Full Board)

أبرز المزايا

مروحة سقف
الحمام الخاص
  • إطلالة على البحر
  • تسع 4
  • سريران مزدوجان

غرفة عادية (2 Pax Full Board)

أبرز المزايا

مروحة سقف
الحمام الخاص
  • إطلالة على البحر
  • تسع 2
  • سرير مزدوج

غرفة عادية (3 Pax Full Board)

أبرز المزايا

مروحة سقف
الحمام الخاص
  • إطلالة على البحر
  • تسع 3
  • 3 أسرّة فردية

نبذة عن الحيّ

الخريطة
Bum Bum Island, Semporna, Sabah, 91308

الأماكن المجاورة

  • Tropical Research and Conservation Centre - 2 من الدقائق بالسيارة - 2.1 كم
  • مسجد سيمبورنا - 5 من الدقائق بالسيارة - 5.0 كم
  • Limau Limau - 22 من الدقائق بالسيارة - 11.0 كم

التنقّل في المنطقة

  • FOR LOC IMPORT

مطاعم

  • ‏Wang Wang Soto House - ‬4 من الدقائق بالسيارة
  • ‏McDonald's - ‬3 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Kedai Kopi Cham Chuan Kee 詹全记 - ‬4 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Restoran Tawakkal Baru - ‬3 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Tweet Corner Cafe - ‬6 من الدقائق سيرًا على الأقدام

نبذة عن هذه المنشأة

لاتو لاتو ريزورت

مزايا المنشأة الفندقية
توفر منشأة لاتو لاتو ريزورت وسائل راحة مثل بوفيه فطور مجاني ومطعم.
ستتوفر أيضًا امتيازات مثل:
  • مكتب استقبال مفتوح 24 ساعة، ولا يُسمَح بالتدخين، وشوايات فحم
تشمل اللوازم المتوفرة في جميع الغرفة الإضافية:
  • حمامات مزودة بتجهيزات دش وشامبو

اللغات

اللغة الإنجليزية

المنشآت الفندقية المشابهة

وسائل الراحة في المنشأة

موقف السيارات والنقل

  • خدمة ركن السيارات داخل المنشأة

الطعام والشراب

  • يتوفر بوفيه إفطار مجاني من نوع يوميًا من 7:00 صباحًا إلى 9 صباحاً
  • مطعم واحد

وسائل الراحة

  • مكتب استقبال مفتوح 24 ساعة

خدمات النزلاء

  • لا تتوفر خدمة تنظيف الغرف

الهواء الطلق

  • موقد شواء

المزيد

  • طابقان ٢
  • ممنوع التدخين داخل المنشأة الفندقية

وسائل الراحة في الغرفة

الحمام

  • تم توفير المناشف
  • حمام خاص
  • دُش
  • شامبو
  • صابون
  • مناديل حمّام

المزيد

  • مروحة سقف

السياسات

تسجيل الوصول

وقت بدء تسجيل الوصول: 2 ظهرا؛ وقت انتهاء تسجيل الوصول: 6 مساءً

تسجيل المغادرة

تسجيل المغادرة قبل ظهرا

تعليمات خاصة لتسجيل الوصول

يجب على النزلاء الاتصال بالمنشأة الفندقية مُسبقًا للحصول على تعليمات تسجيل الوصول، وسيرحب موظفو مكتب الاستقبال بالنزلاء عند وصولهم المنشأة الفندقية
لإجراء ترتيبات تسجيل الوصول، يُرجى الاتصال بالمنشأة الفندقية قبل الوصول بفترة لا تقل عن 24 من الساعات، باستخدام المعلومات الواردة في تأكيد الحجز.

طرق الحصول على الخدمات

مكتب استقبال به موظفون

الحيوانات الأليفة

لا يُسمح باصطحاب الحيوانات الأليفة

الأطفال والأسرّة الإضافية

يمكن استضافة الأطفال بكل ترحاب.

معلومات مهمة

أمور يتعين عليك معرفتها

قد يتم تطبيق رسوم على إقامة شخص إضافي، وتختلف تلك الرسوم تبعًا لسياسة المنشأة
عند تسجيل الوصول، يلزَم تقديم بطاقة هوية شخصية صادرة عن جهة حكوميّة، بالإضافة إلى بطاقة ائتمان أو بطاقة سحب مباشر أو مبلغ تأمين نقدي لتغطية التكاليف النثرية
تخضع الطلبات الخاصة لمدى التوفر وقت تسجيل الوصول، وقد تستلزم سداد رسوم إضافية، ولا يمكن ضمان تلبية الطلبات الخاصة.
تقبل هذه المنشأة الدفع عن طريق الدفع النقدي
تشمل ميزات الأمن والسلامة في هذه المنشأة الفندقية طفّاية حريق، وكاشف دخان، ونظام أمان، وحقيبة إسعافات أولية

تشتهر المنشأة أيضًا باسم:

Lato Lato Resort Semporna
Lato Lato Resort Guesthouse
Lato Lato Resort Guesthouse Semporna

أسئلة متكررة

هل لاتو لاتو ريزورت مناسبة لاصطحاب الحيوانات الأليفة؟

لا، لا يُسمح باصطحاب الحيوانات الأليفة في هذه المنشأة.

كم يبلغ سعر صف السيارات في لاتو لاتو ريزورت؟

لا توفر منشأة لاتو لاتو ريزورت أماكن لصف السيارات.

ما وقت تسجيل الوصول في لاتو لاتو ريزورت؟

وقت بدء تسجيل الوصول: 2 ظهرا؛ وقت انتهاء تسجيل الوصول: 6 مساءً.

ما وقت تسجيل المغادرة في لاتو لاتو ريزورت؟

وقت تسجيل المغادرة في ظهرا.

أين تقع منشأة لاتو لاتو ريزورت؟

توجد دار الضيافة هذا في سيمبورنا، على بُعد ١ من الأميال (١٫٧ كم) من Tropical Research and Conservation Centre و٣ من الأميال (٤٫٨ كم) من مسجد سيمبورنا.بوكيت تينجكوراك وLimau Limau أيضًا على بُعد 9 أميال (15 كم).

تقييمات ⁦Lato Lato Resort⁩

التقييمات

٥٫٦
درجة التصنيف 10 - ممتاز. 1 من أصل 10 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 8 - جيد. 3 من أصل 10 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 6 - مقبول. 2 من أصل 10 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 4 - سيّئ. 1 من أصل 10 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 2 - سيّئ للغاية. 3 من أصل 10 من تقييمات النزلاء

٥٫٤/10

النظافة

٥٫٠/10

العاملون ومستوى الخدمة

٦٫٠/10

وسائل الراحة

٥٫٦/10

حالة المنشأة ومرافقها

٦٫٦/10

الحفاظ على البيئة

التقييمات

10/10

Don’t really wanna give a review in case too many people going , and get booked out . Hahaha. And if you’re looking for a 5 star service like Sheraton. Go to Maldives! Not here Lato Lato is literally the best!!! THE BEST! Please undertand that Lato Lato is owned by local people, simple English or Malay will get you thru at ease . We had fun ,karaoke with the employees. embrace the lifestyle living on the water . it’s a big family vibe. Please only contact Lato Lato Resort via WhatsApp ONLY! (Due to language barrier) 1-2 day before your arrival to semporna , WhatsApp them to organise a boat to collect you from 7-Eleven Semporna with a price ( MYR 200/pp includes: Return boat rides island hopping 😍) it was such a good deal!!! Snorkels are also available to rent at MYR 10/ day from the resort. Note: Lato Lato does not serve beers, if you’re keen, please get some on the island to bring them with you. Bonus: a family of turtles living just below the resort . Ok not telling anymore , as we’re booking our next trip to Lato Lato. Bye

4/10

أقام ليلة واحدة (1) في شهر مايو عام 2024

6/10

We booked for more than a month. Initially try to book directly but when called unanswered then we decided to use EXPEDIA. Then again try to call the resort just to reassure our booking got through. Again nobody picks up the call. WhatsApp messages were late response and information was not completed as needed. I would like to get information on facilities available which I cannot find when Google. When booked only 'Full Board' is available but not the 'Full Package'. I need to know about airport transfer, boat transfer, Island hopping, and any convenience store available should anything be needed last minute. No information was received. We have to call again and again for the resort to respond to WhatsApp messages. This situation worried me as I thought I got scammed. My entire month before vacation makes me restless. Less than a week before our vacation then only received WhatsApp messages from the resort asking us about airport transfer, boat transfer, and island hopping confirmation. 1 day before vacation in the evening the resort WhatsApp to inform on transportation payment which is cash only. Our flight the next day is early morning. Luckily we prepare some amount of cash already as we don't like to do everything at the very last minute. We also brought a first aid kit/dry foodstuff in case no convenience store. (We are right!!) Surprisingly from day arrival until day departure all went smoothly. Driver calls and WhatsApp where to pick us up at the airport.
أقام 3 ليالٍ في شهر يوليو عام 2023

8/10

The room and view is really really lovely and we actually enjoyed our stay here. The food is really nice too. The room’s aren’t too private though, you can see and hear the villas around you (wasn’t a problem for us). The staff really let you down though. They’re curt and rude and we felt like we were treated like outsiders for not being Malaysian the entire time (which is honestly surprising because we have been travelling around Malaysia for two months and have only ever encountered the loveliest people. As an example - We asked for kayaks and were just told ‘no’ and had to ask several people why before someone told us that the water level might be too low, which it wasn’t because we went snorkelling in it instead (which was really lovely). Also, our whatsapp conversations were vague in the lead up to our stay and they didn’t tell us which of the two jettys we would be picked up from, which caused chaos on the day. Another example - we kept ringing the bell for the bar and the staff member would refuse to come out and serve us. I just feel that as full-price paying customers, we shouldn’t have been made to feel that way. But i guess you get what you pay for. It’s the cheapest floating villa stay in the area and i would recommend it if you’re not looking for luxury and politeness. Bonus if you speak Malay :)
أقام ليلة واحدة (1) في شهر مايو عام 2023

2/10

Muy mala servicio personal, además en la habitación no había papel higiénico, jabón de baño, lo peor que he visto en un hotel

8/10

I would say to everyone look beyond the bad reviews,the staff are very helpfull friendly and will do their best to facilitatee your reequests. The facility has changed since some of the bad reviews in that there is piwer during the day unless generator being topped up. The snorkling around the facilty is good and even better when the turtles pass daily. The food is good and varied over the 4 nights we stayed. This is not a 5 star resort so dont look for that level of comfort,but it is a good resort where you can embrace the view and just soak in the scenery
أقام 4 ليالٍ في شهر نوفمبر عام 2022

2/10

أقام ليلة واحدة (1) في شهر سبتمبر عام 2020

6/10

Its The Destination that saves the trip, and that is God's work of art. The pristine waters of Sabah is magnificient. The Lato Lato Resort is a far cry from even passable. Towels unchanged and room uncleaned for the entire stay. If I can at all help u people out there who is interested to make a trip here , never ever take the island hopping package from this hotel. Go to the website n pick a full fledged tour agent which is im abundance. If u take the so called resort package, you will be dissapointed with its service, delays and quality is nott there at all. The boat they used to take u is also not suitable. End up going with other groups as this one charges a high price at a very low quality n service.
أقام 4 ليالٍ في شهر أغسطس عام 2020

8/10

Lato lato resort is an very unique place to stay. Not for high maintenance people as the room and amenities is basic but the view is spectacular and value for money. All bungalow has sea view so you don’t need to worry about the view. The shower place doesn’t have hot tub but provide u bucket for shower. It is still manageable if u take shower before 6pm not too cold. Overall the staff is friendly but u need to stand for their easy-going attitude may not perfectly stick on ur scheduled time for pick up or boat departure time for island hopping so you really need to on top of this kind of organisation. Overall the staff is friendly and welcoming. The greatest thing to stay in Lato lato is you can own the quiet place for urself, it is not overcrowded resort so you can enjoy photo shooting and sun bath on the roof top of the deck with paranormal sea view. You can jump into water or scuba diving right at the boat deck so it makes u so easy to do water activities here without too much arrangement
أقام 3 ليالٍ في شهر يناير عام 2020

2/10

我被迫未能入住,且無法取消。 I was forced to fail to check in and could not cancel. 這家飯店非常的糟糕,位置顯示為陸地,住址及照片為海上。然而其陸上並無接待處帶人去海上的住宿處。 This hotel is very bad, the location is shown on land, the address and photo are on the sea. However, there is no reception on land to take people to accommodation at sea. 我留言請此飯店來機場接我,然而此飯店僅傳訊息詢問人數與留宿幾晚,從此不再回覆任何訊息。 我在機場空等無人接送,即自行設法前往Semporna的碼頭,然而此飯店亦無在安排碼頭接送,無人帶你去海上住宿處。 在碼頭空等數小時,期間幾次傳送訊息告知飯店我人在碼頭,然而此飯店依然置之不理,完全任何回應。 後來請當地人撥打電話給此飯店,其方表示碼頭接人需另支付100令吉,實在非常的惡劣。 其餘海上飯店有接送,顧客無法自行到達;即便接送需另外付費,亦應當於訂房資訊揭露。此飯店既不揭露接客需另支付100令吉的資訊,又不處理客戶無法入住的困難,是否刻意所為,迫使客人接受變相加價? Other sea hotels have pick-up and drop-off, customers cannot arrive by themselves; even if the pick-up and drop-off requires additional payment, it should be disclosed in the reservation information. This hotel does not disclose the information that the customer needs to pay another RM100, nor does it deal with the difficulty of customers unable to check in. Does it deliberately force the guests to accept a disguised price increase?
أقام ليلة واحدة (1) في شهر يناير عام 2020