جولدن توليت كوماسي سيتي

منشأة فندقية مصنفة بـ 3.0 نجوم
منشأة فندقية مزودة بحمام سباحة مكشوف وبار/استراحة في كوماسي

اختيار تواريخ لعرض الأسعار

معرض صور جولدن توليت كوماسي سيتي

حمّام سباحة خارجي، مظلات على حمّام السباحة
مرفق اللياقة البدنية
المنشأة من الخارج
حمّام سباحة خارجي، مظلات على حمّام السباحة
المنشأة من الخارج

التقييمات

٧٫٦ من 10
جيد

وسائل راحة رائجة

  • حمام سباحة
  • بار
  • غسيل الملابس

خيارات الغرفة

عوامل التصفية المتاحة للغرف
عرض 8 من 8 غرف

غرفة عادية - سرير كبير

  • تسع 2
  • سرير كبير

غرفة عادية - سريران كبيران

  • تسع 5
  • سريران كبيران

غرفة عادية - سريران فرديان منفصلان

  • تسع 2
  • سريران فرديان

غرفة سوبيريور - سريران فرديان منفصلان

  • تسع 3
  • سريران فرديان

غرفة سوبيريور - سرير كبير

  • تسع 2
  • سرير كبير

شقة - سرير كبير

  • تسع 3
  • سرير كبير

غرفة ديلوكس

  • تسع 5
  • سريران ملكيّان

غرفة تنفيذية - سرير ملكي

  • تسع 3
  • سرير ملكي

نبذة عن الحيّ

الخريطة
1 Rain Tree Street, Kumasi

الأماكن المجاورة

  • سوق كيجيتيا - 3 من الدقائق بالسيارة - 3.0 كم
  • National Cultural Centre - 4 من الدقائق بالسيارة - 3.0 كم
  • Kumasi City Mall - 4 من الدقائق بالسيارة - 3.1 كم
  • قصر مانهيا - 4 من الدقائق بالسيارة - 3.8 كم
  • ملعب بابا يارا - 5 من الدقائق بالسيارة - 3.6 كم

التنقّل في المنطقة

  • FOR LOC IMPORT

مطاعم

  • ‏S Bar - ‬3 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Akrantie Market - ‬3 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Ike’s Café And Grill - ‬3 من الدقائق بالسيارة
  • ‏+2 Pub and Kitchen - ‬2 من الدقائق بالسيارة
  • ‏Yaa Serwaa Chop Bar - ‬2 من الدقائق بالسيارة

نبذة عن هذه المنشأة

جولدن توليت كوماسي سيتي

مزايا المنشأة الفندقية
توفر منشأة جولدن توليت كوماسي سيتي وسائل راحة مثل مرافق غسل الملابس وبار. ابقَ على اتصال من خلال واي فاي داخل الغرفة.
تشمل الامتيازات الأخرى في إقامة الفندق هذه:
  • حمام سباحة مكشوف مع مظلات على حمّام السباحة
  • قاعة رقص، وقاعة ولائم، ومتجر هدايا
  • خزانة للأمانات في مكتب الاستقبال ومصعد
سمات الغرفة
تقدم جميع الغرف الـ 160 وسائل راحة مثل إمكانية الدخول إلى شبكة الإنترنت اللاسلكية.

المنشآت الفندقية المشابهة

وسائل الراحة في المنشأة

الاتصال بالإنترنت

  • الخدمات المتاحة في جميع الغرف: خدمة واي فاي

الطعام والشراب

  • بار واحد/استراحة واحدة

تتوفر مطاعم داخل المنشأة

  • African Village

أشياء قد تحب القيام بها

  • حمام سباحة واحد مكشوف

مناسب للعائلات

  • حمام سباحة مكشوف
  • مرافق غسيل الملابس

وسائل الراحة

  • خزنة في مكتب الاستقبال
  • متاجر للهدايا/أكشاك للجرائد
  • مرافق غسيل الملابس

الهواء الطلق

  • مظلات على حمام السباحة

تجهيزات ذوي الاحتياجات الخاصة

  • المصعد

المزيد

  • ٦ طوابق
  • صالة رقص
  • قاعة حفلات
  • مناطق مخصصة للمدخنين

وسائل الراحة في الغرفة

الحمام

  • تم توفير المناشف

السياسات

تسجيل الوصول

يبدأ وقت تسجيل الوصول في 2 ظهرًا

تسجيل المغادرة

تسجيل المغادرة قبل ظهرا

الأطفال والأسرّة الإضافية

يمكن استضافة الأطفال بكل ترحاب.

معلومات مهمة

أمور يتعين عليك معرفتها

قد يتم تطبيق رسوم على إقامة شخص إضافي، وتختلف تلك الرسوم تبعًا لسياسة المنشأة
عند تسجيل الوصول، يلزَم تقديم بطاقة هوية شخصية صادرة عن جهة حكوميّة، بالإضافة إلى بطاقة ائتمان أو بطاقة سحب مباشر أو مبلغ تأمين نقدي لتغطية التكاليف النثرية
تخضع الطلبات الخاصة لمدى التوفر وقت تسجيل الوصول، وقد تستلزم سداد رسوم إضافية، ولا يمكن ضمان تلبية الطلبات الخاصة.

تشتهر المنشأة أيضًا باسم:

Golden Tulip Hotel Kumasi City
Golden Tulip Kumasi City
Golden Tulip Kumasi City Hotel Kumasi
Kumasi Golden Tulip
Golden Tulip Kumasi City Hotel
Golden Tulip Kumasi City Hotel
Golden Tulip Kumasi City Kumasi
Golden Tulip Kumasi City Hotel Kumasi

أسئلة متكررة

هل يوجد حمام سباحة في جولدن توليت كوماسي سيتي؟

نعم، يتوفر في هذه المنشأة الفندقية حمام سباحة مكشوف.

ما وقت تسجيل الوصول في جولدن توليت كوماسي سيتي؟

يبدأ تسجيل الوصول في 2 ظهرًا.

ما وقت تسجيل المغادرة في جولدن توليت كوماسي سيتي؟

وقت تسجيل المغادرة في ظهرا.

أين تقع منشأة جولدن توليت كوماسي سيتي؟

توجد إقامة الفندق هذه في كوماسي، على بُعد ميلين (3 كم) من Ghana Armed Forces Museum، وAsante Buildings، وKumasi City Mall.كنيسة كاتدرائية سانت بيتر وسوق كيجيتيا أيضًا على بُعد ميلين (3 كم).

تقييمات ⁦Golden Tulip Kumasi City⁩

التقييمات

٧٫٦

جيد

درجة التصنيف 10 - ممتاز. 15 من أصل 71 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 8 - جيد. 35 من أصل 71 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 6 - مقبول. 12 من أصل 71 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 4 - سيّئ. 6 من أصل 71 من تقييمات النزلاء
درجة التصنيف 2 - سيّئ للغاية. 3 من أصل 71 من تقييمات النزلاء

٨٫٠/10

النظافة

٧٫٢/10

العاملون ومستوى الخدمة

٧٫٤/10

حالة المنشأة ومرافقها

التقييمات

2/10 سيّئ للغاية

corinne

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩
Terrible internet There dans and no internet

6/10 مقبول

Ben

Internet (wifi connection) is horrible at this hotel

10/10 ممتاز

Alexander

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

10/10 ممتاز

مسافر هويته مُثبتة

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩
Breakfast, lunch and dinner was great. Nice atmosphere

4/10 سيّئ

Craig، Johannesburg

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Avoid Avoid Avoid!

I was hosting 5 colleagues in this hotel as part of an extended country-wide business trip. Upon check-in, the front desk staff informed me that given the size of the booking, they would generously upgrade us to better rooms. How wonderful! They chose to upgrade two of my guests and didn't offer me an upgrade at all. Instead, I was placed in a basement room that smelled of mold, had a broken safe, shower door and refrigerator. I was gobsmacked. I returned to the desk and kindly requested that the fridge and safe issues be addressed. They assured me they would handle it while I was out for meetings. They never did. In two days, nothing was repaired and the offer to move me never offered. Absolutely shocking, abysmal service (albeit with a smile!). I will not return, which is disappointing since we will be expanding our business in the region.

4/10 سيّئ

AS، Chicago

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Horrible Experience

I have stayed there many times over the years but this time my experience was very bad especially traveling with family. The first room was not what we had reserved. The second room had a broken toilet seat and no bed cover. The third and final room we settled in had a leaking bathtub. My family and I were too tired to move to another room. The staff were nice but at the restaurant it seems as though you only get served if you knew a staff member. Half of the time they were standing around doing nothing. The table cloth and napkins were dirty and half the time we sat on a table without silverware. This was a bad experience and they've lost a customer for life in my children and myself.

8/10 جيد

مسافر هويته مُثبتة

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

4/10 سيّئ

مسافر هويته مُثبتة

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩ و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩

Nana Kwame

1 hour and 45 minutes check in ruined everything.

6/10 مقبول

Ben، USA

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩ و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩

Needs more work........

So the first night we got there, we were given a room with poorly working air conditioning. The drain for the bathroom sink was not working, so whenever we washed our hands, the water would be stagnant, which like the air conditioning, couldn't be fixed. We had to ask to switch rooms. We also ordered room service, and asked for extra condiments which never came. The second evening, we tried to sit in the bar area with family members, but there were so many mosquitoes, we had to cut that short. We tried the buffet the following morning and the options were extremely limited. However, I will recommended the omelette station, the chef's omelettes were fantastic. We all went double rounds. The manager of the restaurant, affectionately known as Grandpa, was very helpful and pleasant, I would visit the hotel again only for those two reasons. Management of the hotel should ensure that the all rooms are up to par before booking. Huge overhaul needs to occur if this location wants to be at the same level as the Accra location.

6/10 مقبول

LEROY

عناصر نالت الإعجاب: النظافة
No towels when we check in-we were given a total of 3 towels and 1 hand towels throughout our stay-we did not get any towels on March 26,2016. The air conditioner in the room needs servicing-the room was hot. The breakfast has a good spread but not enough wait staff,an

8/10 جيد

مسافر هويته مُثبتة

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

perfect

relaxing. Great hotel

8/10 جيد

Jonathan

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩
It was a great place to spend a few nights. We enjoyed the breakfast each morning of our stay. I look forward to staying here again.

10/10 ممتاز

okatakyie

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

4/10 سيّئ

rafel، ohio

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Never again

Poor air conditioner all over the hotel all the time, outside temp was more than 100 F. Unclean. 12 of our team got sick after eating in the restaurant. Poor and slow service in the restaurant. The facility is not well kept, unpleasant smell in different locations.

8/10 جيد

مسافر هويته مُثبتة

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Nice, quiet, clean, very friendly staff

Enjoyed the breakfast a lot outdoors by the pool also. Got bit by some mosquitoes though.

4/10 سيّئ

Kwabena، Massachusetts

عناصر نالت الإعجاب: النظافة
عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩ و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Disappointment with Golden Tulip's deterioration

My wife and I stayed in one room and our son stayed in another room. Our room had only one bathing towel and one hand towel. I called the front desk at 4:30PM on the day we checked in. They told me that there were no more towels and that they are in the dryer. When we came back from our evening event at 10PM they had not delivered the towel. I had to call and complain bitterly to get them to send a towel. The next day after they cleaned the room they once again left only one set of towels. We ran into the cleaners just as they were leaving the room and I demanded a second set of towels. She told me the same story that the towels were in the dryer. After expressing my disappointment she went and retrieved one from another room. This situation with the towels tells me that the hotel is not at international standard. Our son's room didn't have any hot water. By that time we had given up complaining and so he took showers in our room. The carpets in all the rooms are worn out and need to be changed. I stayed at this hotel four years ago and I can say that it has significantly deteriorated when it comes to the rooms. The restaurant is in good conditions and the food is excellent. The front desk attendants are good but it seems to me that they are dealing with organizational deficiencies over which they have no control. This is not the Golden Tulip I know. PLEASE FIX IT!!!

8/10 جيد

Joshua

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

2/10 سيّئ للغاية

مسافر هويته مُثبتة

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩
the staff were vey pleasanr and helpful.

2/10 سيّئ للغاية

Cynthia، Windsor Ontario

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩
We were given a room on a lower level with a very strong smell of mould, seemed to be coming from the a/c. Carpets in hallways and in room were filthy. WA very happy to leave and would not consider returning

6/10 مقبول

Rob

عناصر لم تنل الإعجاب: ⁦النظافة⁩ و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

8/10 جيد

NY traveler، New York

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Luxury in Kumasi

Not my first stay at the Golden Tulip. Always a pleasant experience. Except this time I opted for the apartment-type room. Extremely spacious and comfortable. Perfect for several days. The apartments are in a secluded part of the hotel, perfect for getting away from the hustle and bustle of the reception or swimming pool area. The few negative points: the breakfast buffet is not what it used to be (I have been going to Golden Tulip since 2010), the lighting in the room was not adequate (more lamps or higher wattage is needed). Finally if you stay over a weekend, expect the swimming pool to be swarmed by non-hotel residents. The hotel sells access to the pool, to the detriment of its own guests. I had to wait for a lounge chair both Saturday and Sunday. And once seated, it was not a relaxing experience at all!

10/10 ممتاز

B Tuff، T

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Can't wish for anything better Absolutely 5*

Room was brilliant Staff were great Location perfect Clean and tidy room Nice live band swimming pool etc Overall excellent

8/10 جيد

Navpreet

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

10/10 ممتاز

Derrick، Cottage Grove Minnesota USA

عناصر نالت الإعجاب: ⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩

Very respectful staff and helpful very good wifi

Very cool places to stay i will stay there again

8/10 جيد

Alexander

عناصر نالت الإعجاب: ⁦النظافة⁩، و⁦العاملون ومستوى الخدمة⁩، و⁦حالة المنشأة ومرافقها⁩، و⁦مستوى الراحة في الغرفة⁩
Had a fine stay. Enjoyed the atmosphere and everything was comfortable.