"Odada kesif bir konu vardı; resapsiyona sorduk; "ozon sıkmışlardır" dedi; biz de odayı 1 saat havalandırdık. Ancak gece 03:00'te kısa bir havalandırma daha yapmak durumunda kaldık. Sonrasında kokunun zemibde kullanınpetrol türevi malzemeden kaynaklandığını duyduk. Bari baltan bilseydik; odamızı değişritirirdik."
"Odada kesif bir konu vardı; resapsiyona sorduk; "ozon sıkmışlardır" dedi; biz de odayı 1 saat havalandırdık. Ancak gece 03:00'te kısa bir havalandırma daha yapmak durumunda kaldık. Sonrasında kokunun zemibde kullanınpetrol türevi malzemeden kaynaklandığını duyduk. Bari baltan bilseydik; odamızı değişritirirdik."
Haçik