"Super beliggenhet og hyggelige ansatte. Var på jobbreise, men fikk ikke arbeidspult på rommet. I resepsjonen og på rommet var dessuten veldig mye støy gjennom dagen/ettermiddagen pga noen vedlikeholdsarbeider."
"Super beliggenhet og hyggelige ansatte. Var på jobbreise, men fikk ikke arbeidspult på rommet. I resepsjonen og på rommet var dessuten veldig mye støy gjennom dagen/ettermiddagen pga noen vedlikeholdsarbeider."
Sigrun