"Bra läge i staden, men få rum har glädje av att Packhuset ligger i hamnen. Vi bodde tidigare på hotellet och hade då turen att få ett rum med utsikt över vattnet. Den här gången fick vi ett litet rum (de flesta är standard, opersonliga), efter att ha bytt från ”utsikt” över ett grusat tak kom vi upp någon våning, men det blev knappast bättre. Standardiserad inredning, trångt, stol o bord inknuffade för att det ska vara så. Överpris, för 2300 förväntar man sig mer. Bra frukost, riklig och...
"Bra läge i staden, men få rum har glädje av att Packhuset ligger i hamnen. Vi bodde tidigare på hotellet och hade då turen att få ett rum med utsikt över vattnet. Den här gången fick vi ett litet rum (de flesta är standard, opersonliga), efter att ha bytt från ”utsikt” över ett grusat tak kom vi upp någon våning, men det blev knappast bättre. Standardiserad inredning, trångt, stol o bord inknuffade för att det ska vara så. Överpris, för 2300 förväntar man sig mer. Bra frukost, riklig och...
Ann-Sofi