"Wat een leuk hotel is dit. We zijn hartelijk ontvangen en bij een technisch probleem dat niet meteen opgelost kon worden kregen we een andere kamer aangeboden. Heel fijn.
Onze hond was ook echt van harte welkom. Hij kreeg zelfs iets lekkers van de receptioniste. De kamer was schoon en bij het ontbijt was er een ruime keuze aan broodjes, beleg en dergelijke. Kortom een top hotel! Als we hier weer in de buurt zijn, komen we zeker terug."
"Wat een leuk hotel is dit. We zijn hartelijk ontvangen en bij een technisch probleem dat niet meteen opgelost kon worden kregen we een andere kamer aangeboden. Heel fijn.
Onze hond was ook echt van harte welkom. Hij kreeg zelfs iets lekkers van de receptioniste. De kamer was schoon en bij het ontbijt was er een ruime keuze aan broodjes, beleg en dergelijke. Kortom een top hotel! Als we hier weer in de buurt zijn, komen we zeker terug."
Monique