"Trendy hotel midden in het centrum. Mooie kamers, schoon en een heerlijk ontbijt. Vooruit een plek reserveren (tegen betaling) is niet heel goedkoop maar je staat wel veilig in de parkeergarage en let op je betaald per dag!! Vriendelijk personeel"
"Trendy hotel midden in het centrum. Mooie kamers, schoon en een heerlijk ontbijt. Vooruit een plek reserveren (tegen betaling) is niet heel goedkoop maar je staat wel veilig in de parkeergarage en let op je betaald per dag!! Vriendelijk personeel"
Richard