"Lite slitet, men det är ju ett lite äldre hotell.
Polen var så pass stor att det gick att simma några armtag fram och tillbaka!
Sängarna på rummet var sköna och vi hade en fin utsikt med härbren och en glimt av Siljan!
Från matsalen hade vi en härlig utsikt över Siljan och bergen bortom sjön!
Personalen var jättetrevliga och hjälpsamma!
Sammantaget var det en fin upplevelse!
"
"Lite slitet, men det är ju ett lite äldre hotell.
Polen var så pass stor att det gick att simma några armtag fram och tillbaka!
Sängarna på rummet var sköna och vi hade en fin utsikt med härbren och en glimt av Siljan!
Från matsalen hade vi en härlig utsikt över Siljan och bergen bortom sjön!
Personalen var jättetrevliga och hjälpsamma!
Sammantaget var det en fin upplevelse!
"
Helene