"Allt var toppen serviceninded personal, rent oxh fräscht, sköna sängar och kuddar. Frukosten var toppen. Allt jättebra och inget att klaga på."
"Allt var toppen serviceninded personal, rent oxh fräscht, sköna sängar och kuddar. Frukosten var toppen. Allt jättebra och inget att klaga på."
Tomas