"Locatie is midden in het centrum van Kristiansund, met voldoende restaurants eetgelegenheden en terrasjes rondom alles op loopafstand.
De kamer is brandschoon met een prima bed.
Parkeergelegenheid voor de deur.
De sushi bij de onderbuurman is heerlijk.
Ontbijt is mogelijk aan de overkant van de straat.
Een echte aanrader, wij komen zeker terug."
"Locatie is midden in het centrum van Kristiansund, met voldoende restaurants eetgelegenheden en terrasjes rondom alles op loopafstand.
De kamer is brandschoon met een prima bed.
Parkeergelegenheid voor de deur.
De sushi bij de onderbuurman is heerlijk.
Ontbijt is mogelijk aan de overkant van de straat.
Een echte aanrader, wij komen zeker terug."
con